Aranjamente Florale

Termeni și condiții

Definiții

Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Titular prin care Vânzătorul este de acord să livreze produsele comandate și Titularul este de acord să primească aceste produse și să facă plata acestora.
Curier  – orice angajat sau companie contractată care prestează servicii de curierat.
Destinatar – persoană fizică/persoană juridică care va primi produsele din comandă.
Interval de livrare – o perioadă de timp setată pe site-ul web, în care se execută livrarea.
Oră fixată – perioada de timp aleasă strict de dvs pe care noi suntem obligați s-o respectăm. Ora fixată este contra cost, iar prețul variază pentru ore diferite din zi sau noapte.
Produse – orice produs afișat în site-ul web și menționat în comandă, ce urmează a fi furnizat de către vânzător, destinatarului.
Vânzător/Companie – Azaly Store SRL.
Titular – persoană fizică/persoană juridică sau alta entitate juridică ce emite o comandă.

Dispoziții Generale

1. Înainte de a folosi site-ul nostru, vă rugăm să citiți atent termenii și condițiile de utilizare. Vizitarea site-ului www.rose-garden.ro sau folosirea (cumpărarea produselor) acestui site implică acceptarea acestor termeni și condiții, care reprezintă înțelegerea (contractul) dintre parți. Ne rezervăm dreptul de a modifica periodic acești termeni și condiții fără a vă notifica în prealabil.
2. Utilizarea serviciilor furnizate de prestator stabilește acordul cu privire la acești termeni. Prin înregistrarea sau utilizarea serviciilor clientul este de acord cu faptul că a citit si a înțeles pe deplin următorii termeni de utilizare și că prestatorul nu va fi tras la răspundere pentru pierderi, în nici un fel, pentru clientul care nu a citit termenii de serviciu de mai jos.
3. Prin plasarea unei comenzi, clientul acceptă în mod automat toți termenii de serviciu enumerați mai jos, indiferent daca aceștia au fost citiți sau nu.
4. Prestatorul își rezerva dreptul de a modifica acești termeni de utilizare fără notificare prealabila. Este de așteptat ca clientul sa citească toți termenii, înainte de a plasa o comanda pentru a se asigura că este la curent cu orice schimbare intervenită sau orice modificări viitoare. Cu toate acestea, în cazul în care are loc o modificare materială, prestatorul va încerca sa furnizeze o notificare, cu cel puțin 30 de zile înainte de intrarea in vigoare a oricăror noi condiții. Ceea ce constituie o schimbare materiala va fi la latitudinea exclusiva a prestatorului, iar orice modificare va fi menționata numai pe aceasta pagina.
5. Comenzile sau cererile pentru oferta de preturi pot fi date doar utilizând formularul de contact din acest site, prin telefon sau e-mail. Clientul are obligația de a furniza date corecte si cat mai concrete cu privire la produsul dorit. Prestatorul nu poate fi tras la răspundere sub nici o forma pentru neplăceri cauzate de furnizarea de către client a unor informații incorecte sau incomplete.
6. Termenele de livrare a serviciilor/durata contractului se discuta pentru fiecare cerere in parte si sunt cuprinse in contractul de prestări servicii.
7. Toate prevederile termenilor care, prin natura lor, ar trebui sa supraviețuiască încetării contractului vor continua sa își producă efectele, inclusiv si fără a se limita, la dispozițiile privind proprietatea, excluderea garanției, plăti scadente si limitarea răspunderii.
8. In cazul in care un eveniment considerat forța majora împiedica o parte sa își îndeplinească obligațiile contractuale, îndeplinirea obligațiilor va fi amânata pe durata existentei forței majore. Aceste evenimente scutesc partea de îndeplinirea obligațiilor sale doar daca determina imposibilitatea îndeplinirii cerințelor contractului, nu si daca executarea devine mai dificila sau mai costisitoare.
9. Orice litigiu care decurge din utilizarea serviciului va fi soluționat pe cale amiabilă. Dacă conflictul nu a fost soluționat pe cale amiabilă, jurisdicția revine instanțelor din România. Prin acceptarea acestor Termeni și condiții, clientul își asumă pe deplin aceste riscuri.
10. Furnizorul va păstra confidențialitatea datelor tuturor clienților săi, a numelor de utilizator/nume și a parolelor Clientului. Furnizorul nu va împărtăși aceste informații si nici nu le va înstrăina, contra cost, către terțe persoane.
11. Va rugam sa citiți cu atenție politica de confidențialitate a site-ului nostru, deoarece explică modul în care colectăm și folosim informațiile despre Clienții noștri.
12. Prin contractarea serviciilor noastre, Clientul este de acord ca Prestatorul să vă poată colecta și utiliza informațiile dvs. În modurile descrise în această politică de confidențialitate, conform Regulamentului Parlamentului European și Regulamentului Consiliului 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, care a intrat în vigoare la 24 mai 2016 se aplica începând cu data de 25 mai 2018.
13. Noțiunea de „Date personale” se refera la „orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau Identificabilă”, așa cum este definită în articolul 4 (1)(1) din GDPR. Categoriile și tipurile de date cu caracter personal prelucrate de Prestator sunt enumerate în anexa A.
14. Notificarea privind confidențialitatea reglementează colectarea, stocarea și utilizarea informațiilor personale colectate de către Prestator, prin intermediul instrumentelor sale, a site-ului web și a oricăror terțe părți folosite de acesta. Prestatorul utilizează informațiile Clientului pentru a furniza orice informații și servicii pe care acesta le-a solicitat sau pentru orice produse pe care le-a comandat, in scopul de:

• a-i permite să administreze un cont în beneficiul Clientului
• a-i permite să primească plata pentru produsele și serviciile furnizate
• a-i permite să răspundă la Comunicările din partea Clientului, etc.
15. Informațiile personale sunt prelucrate numai în conformitate cu un interes legitim, acela de a furniza Clientului produse și servicii. Accesul la aceste date este permis numai personalului autorizat. Prestatorul va păstra siguranța informațiilor Clientului prin luarea masurilor tehnice si organizatorice adecvate împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale si a pierderii, distrugerii sau deteriorării accidentale. Prestatorul nu va vinde niciodată informațiile furnizate de Client unor terțe părți și nu va folosi detaliile sale personale în scopuri de marketing, cu excepția cazului în care Clientul a consimțit, în mod expres, să facă acest lucru.
16. Prestatorul va dezvălui informațiile Clientului dacă este obligat prin lege sau prin intermediul autorităților de executare sau la solicitarea unei terțe părți în contextul unor proceduri judiciare reale sau iminente, cu condiția ca Prestatorul să poată face acest lucru fără a încălca legile privind protecția datelor. Datele clientului vor fi stocate pe durata contractului principal. Este posibil ca Prestatorului să i se solicite să stocheze datele Clientului mai mult timp pentru a se conforma obligațiilor legale, contractuale sau de conformitate.
17. Clientul are dreptul:

• în orice moment și gratuit, să solicite Prestatorului să-i furnizeze copii ale tuturor informațiilor personale despre el.
• să solicite Prestatorului să modifice, să corecteze sau să actualizeze informațiile personale pe care le deține despre sine;
• să ceară să renunțe la orice comunicare de marketing pe care o poate primi din partea Prestatorului;
• să solicite Prestatorului să șteargă orice informație personală pe care o deține in legătura cu el.
18. În unele cazuri, Prestatorul poate să nu mai poată opri utilizarea informațiilor personale ale Clientului, dar, dacă este cazul, va explica Clientului acest lucru și va prezenta motivul.
19. Anexa A:

– Numele complet
– Adresa
– Număr de telefon
– Adresa mail
– Cont bancar și alte detalii financiare
-Nume utilizator și parole

Produse/ Politica de prețuri

1. Serviciile oferite de către Azaly Store SRL și anume confecționarea și livrarea compoziției floristice precum și vânzarea și livrarea produselor adiacente necesită achitarea integrală.
2. Toate lucrările și mărfuri prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare. Fiecare compoziție floristică are caracter individual și poate să difere prin ambalaj, exterior, mărime, etc. În dependență de factorii sezonieri, stocurile disponibile sau tehnicile de lucru folosite sunt posibile schimbări în număr, asortiment. Astfel produsul final poate să difere de cele ilustrate pe site sau oriunde în rețeaua internet. Cu toate acestea, în cadrul fiecărei compoziții floristice va fi depus efort maxim ca să fie respectată întocmai valoarea produsului final și aspectul/caracteristicile generale.
3. Achitarea serviciilor se efectuează de cumpărător în avans în mărime de 100% (o sută de procente) din costul serviciilor alese, prin orice mijloc ales din rubrica „Mod de plată” din site, sau propus de operator, excepție fiind comenzile luate pentru buchetul miresei, decorul nunților, cumetriilor.
4. Răspunderea www.rose-garden.ro în urma pretențiilor asupra serviciilor sau îndeplinirii lor se limitează doar la suma achitată de cumpărător.
5. În cazul aparițiilor unor modificări în comandă prin adăugarea unor produse suplimentare, modificarea textului de felicitare, etc., titularul este obligat să ne prevină cu un apel, email sau să se apropie la oficiu cu minim 5 ore înainte de livrarea comenzii. În cazul nerespectării regulii date și revenirea cu modificări cu o ora preventiv, nu ne asumăm răspunderea de îndeplinire a modificărilor date. Dacă titularul anunță doar cu 4 ore preventiv modificarea buchetului din comandă, el va trebui să fie achitat 100%.
6. Anularea unei comenzi poate fi efectuată doar prin telefon cu minim 5 ore în prealabil.
7. Comenzile pentru aceeași zi se preiau până la ora 12:00.
8. În cazul încălcării de către cumpărător a condițiilor date, magazinul online are dreptul să oprească îndeplinirea serviciilor, până la înlăturarea încălcărilor și compensarea daunelor suportate de magazin în urma acestora sau să rezilieze înțelegerea de prestare a serviciilor, informând despre aceasta cumpărătorul pe adresa electronică oferită la perfectarea comenzii.
9. www.rose-garden.ro nu poate fi penalizată pentru nerealizarea serviciilor adiționale gratuite precum: expedierea confirmării SMS a livrării, expedierea pozei la livrare pe adresa de email a clientului, livrarea cardului de felicitare.
10. Plasarea comenzilor online (pe site) este posibilă 24/24, 7 zile din săptămână.
11. Poza produsului pe site este cu titlu de prezentare. Culorile pot varia în dependență de efectul luminii în timpul pozării, dispozitivul de pe care vizualizați, editarea imaginii, etc și se pot un pic deosebi de produsul final.

Politica de returnare a banilor

1. Dacă clientul nu este mulțumit de felul în care a fost executată comanda sau de calitatea produselor livrate, vă rugăm să vă adresați în termen de 24 ore din momentul livrării. Din motiv că florile sunt un produs ușor alterabil nu vom fi în stare să înlocuim produsul sau să returnăm suma achitată dacă nu vom fi informați la timp despre această problemă. În cazul neîndeplinirii comenzii corect perfectate și achitate din vina serviciului www.rose-garden.ro garantăm returnarea în totalitate a sumei achitate.
2. În cazul anulării comenzii (nu mai mult de 24 de ore), garantăm returnarea banilor achitați. Taxa bancară va fi dedusă din suma returnată.
3. Procedura și termenii de reîntoarcere a banilor depinde în totalitate de metoda de plata aleasă la efectuarea comenzii. Dacă metoda de plată a fost efectuată prin achitarea cu cardul, returnarea mijloacelor financiare are loc doar pe contul de card cu ajutorul căruia s-a efectuat achitarea.
4. La comenzile livrate prin Sameday, Azaly Store SRL poartă răspundere doar până când produsul a fost preluat de curier. Dacă comanda dvs nu a fost livrată în ziua solicitată, nu întoarcem banii înapoi.
5. La comenzile cu produsele adiționale contra cost (livrarea specială, ora fixată, etc.): la nerespectarea parametrilor nerespectați în comandă, Azaly Store SRL face returul parțial a banilor pentru serviciul omis.

Serviciul de livrare

1. Livrăm flori și cadouri în toată România, costul de transport fiind de 20 lei.
2. În București, precum și în zonele limitrofe ale orașului, comenzile preluate pana in ora 12:00 se livreaza în aceeași zi.
3. În alte regiuni (excepție București și județul Ilfov)  livrarea va fi efectuată de curier, conform programului de lucru a acestora. De luni până duminică comenzile primite dupa ora 12:00 sunt livrate a doua zi.
4. În cazul în care titularul nu cunoaște adresa destinatarului, acesta ne va comunica numărul de telefon la care destinatarul poate fi apelat. Ulterior, împreună cu el fiind stabilită data, locul și ora livrării. Dacă destinatarul refuză să primească florile din orice motiv, livrarea se consideră executată și banii nu se restituie.
5. La solicitarea livrării comenzii în baza numelui de pe Facebook, compania Azaly Store SRL garantează returnarea în totalitate a banilor către titularul comenzii în cazul în care persoana nu va putea fi găsită. Dacă destinatarul refuză să primească florile din orice motiv, livrarea se consideră executată și banii nu se restituie. Dacă destinatarul refuză să ne pună la dispoziție datele cu caracter personal, livrarea se consideră anulată, iar titularului i se returnează banii.
6. La executarea comenzii cu livrare în hoteluri, campinguri, etc., cumpărătorul indică numărul camerei și numele de înregistrare a destinatarului (sau un grup, de exemplu – domnul și doamna). Comanda în hotel poate fi livrată doar până la recepție. Din motiv că în multe hoteluri nu este permisă trecerea serviciilor de livrare mai departe de recepție, livrarea la recepție pe data stabilită se consideră ca comandă executată. Nu răspundem pentru întârzierea comenzii sau imposibilitatea livrării ca urmare a adresei greșite a hotelului, sau a plecării mai devreme a destinatarului din hotel, schimbării numărului apartamentelor etc.
7. Exactitatea livrării depinde de datele despre destinatar, pe care titularul ni le pune la dispoziție. De acea, vă rugăm să îndepliniți atent ancheta, și dacă este nevoie să menționați în comentariile comenzii datele specifice (codul de la ușa scării, în care departament lucrează etc.).
8. Fiecare titular trebuie să indice adresa exactă a destinatarului. În cazul în care titularul nu cunoaște adresa de livrare, compania Azaly Store SRL își rezervă dreptul de a apela destinatarul pentru a afla adresa exactă a livrării. În cazul oferirii de date greșite sau incomplete necesare pentru executarea livrării, lipsa destinatarului la adresa indicată, titularul este anunțat despre schimbările apărute în statutul comenzii, iar destinatarul va fi apelat pentru a concretiza corectitudinea datelor de livrare. În cazul în care destinatarul se află pe altă adresă, buchetul va merge cât mai curând posibil la adresă noua, doar după ce titularul va achita suma pentru livrarea repetată:

  • 39 RON – costul pentru oraș;
  • Pentru celelalte destinații livrarea repetată constituie suma livrării inițiale.
  • În cazul în care destinatarul nu este la adresa indicată și/sau nu este disponibil, buchetul revine înapoi la companie. Pe parcursul a 72 ore dacă destinatarul nu poate fi găsit chiar și cu ajutorul titularului, comanda se consideră livrată și banii nu se restituie.

Altele

1. Titularul se obligă, în momentul oferirii informațiilor necesare executării comenzii, să respecte normele legislației în vigoare. (Exemplu: de a nu folosi în textul felicitării lexic nenormativ, să nu folosească serviciile magazinului ca mită, să nu folosească lucrătorii serviciului de livrare pentru pătrunderea în locuri cu acces interzis sau alte încălcări).
2. Titularul are obligația de a respecta legea și de a oferi date veridice în timpul plasării comenzii.
3. Ne intrând în contradicție cu stipulările de mai sus, magazinul se eliberează de răspundere în cazul neîndeplinirii condițiilor date, dacă aceasta survine ca urmare a factorilor de forță majoră, inclusiv acțiunile organelor de stat, incendiu, inundații, cutremur de pământ, alte calamități naturale, lipsa energiei electrice, lucrul instabil al rețelelor de calculator, greve, și alte cazuri, ne incluse în listă, ce pot influența asupra executării comenzii.

Scroll to Top