Politica de retur

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta.

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunțe la un serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expira in termen de 14 zile de la:
•    ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separate.
•    ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

Daca un produs achiziționat de la VIVO ONLINE STORE SRL nu te mulțumește 100%, il poți returna gratuit in 14 zile calendaristice de la momentul livrarii/ridicarii. Trebuie doar sa completezi formularul de retur pana cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii/ ridicarii și sa alegi metoda de retur.

 

Condiții generale pentru returul produselor vandute de VIVO ONLINE STORE SRL:

•    Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeași stare in care le-ai primit, ele se pot returna doar in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, garantie), ambalajul facand parte din produs.
•    Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar VIVO ONLINE STORE SRL nu poate fi facuta raspunzatoare.
•    Daca ai cumparat mai multe produse de același fel și vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
•    Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
•    Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
•    Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului, returul va fi refuzat.
•    VIVO ONLINE STORE SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
•    Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial VIVO ONLINE STORE SRL.
•    Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
•    Dupa perioada de 14 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.

*Nota- Articolele sunt comercializate in scopuri clar definite si nu pentru a oferi sansa utilizatorului de a le folosi sub forma de imprumut.

Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul deteriorat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca te gandesti sa returnezi un produs, te rugam sa iei aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza.

Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanța de Urgența nr. 34 din 2014, exista pentru a iti permite sa examinezi produsul asa cum ai face-o intr-un magazin, nu pentru a-ti oferi 14 zile de utilizare gratuita.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

 

Procedura de returnare:

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:

  1. Completeaza formularul de returnare produs.

  2. Este obligatoriu sa trimiteti produsul in cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite,documente primite. Documentele trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului, sau intr-un plic atasat pe cutie (in exterior).

  3. Dupa ce ati efectuat acesti pasi va rugam sa expediati produsul la adresa primita prin email sau telefonic de la VIVO ONLINE STORE SRL, printr-un curier rapid agreat (Sameday), precizand pe colet "Returnare produs VIVO ONLINE STORE SRL ". Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Ne rezervam dreptul de a nu ridica coletele care prezinta semne de accidentare, lovire, deteriorare a ambalajului pe parcursul transportului.

  4. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediati coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali daca este cazul.

Daca alegi rambursarea sumei platite la cumparare:
•    Banii vor fi returnati in contul specificat de tine in formularul de retur.
•    Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maximum 14 zile calendaristice.

Cookie-urile ne ajută să oferim serviciile noastre. Utilizând aceste servicii, acceptați modul în care utilizăm cookie-urile. Politica Cookie

Logare

Meniu

Cosul meu

Nu sunt produse in cos. Continua Cumparaturile